„Google“ за Предузетнике

Приликом оснивања стартап компанија, велику улогу игра и било какава врста помоћи коју стартап почетник може да добије. Како би се помогло на што бољи и ефикаснији начин, компанија „Google“ је отворила сајт за предузетнике (који се може наћи на: googleforentrepreneurs.com) где се стартап фирме и предузетници могу наћи и разменити искуства, а ово је и одлично место уколико желите да научите нешто ново или се упознате са светским токовима.

Компанија „Google“ је 2011. одличила да изађе у сусрет стартап компанијама или онима који желе да их сонују тако што ће им понудити место где се могу наћи, разменити искуства и видети на који се начин најбоље може инвестирати. Од тада, ова компанија нуди помоћ и партнерство у 125 земаља широм света.

Ова помоћ се углавном заснива на томе што компанија „Google“ организује кампусе где се размењују искуства и стварају партнерски односи. Постоји неколико кампуса и они се налазе у следећим градовима: Тел Авив, Лондон, Сеул, Мадрид, Варшава и Сао Паоло. Ово нису само центри стартап кампуса у овим државама већ ка себи вуку и стартап компаније и ентузијасте из ширих подручја. На пример, кампус у Лондону је центар не само за Енглеску већ и за све стартап компаније које се налазе у Уједињеном Краљевству и Републици Ирској. Такође, често и стартап фирме из Скандинавије долазе и посећују овај капмус. Тел Авив је центар углавном за израелске стартапове због специфицношти подручја где се налази. Кампус у Сеулу је центар и за Јужну Кореју али и за цео Јапан. Кампус у Мадриду је намењен свима који се налазе у том делу Европе. Два кампуса која можда вуку и највећа подручја су у Сао Паулу и Варшави. Кампус у Сао Паулу је центар за целу Јужну Америку, док кампус у Варшави ка себи вуче готово целу источну, југоисточну и централну Европу. Ово међутим не значи да стартап предузетници из, нпр. Енглеске, не могу учествовати на кампусу у Сеулу или Мадриду, напротив. „Google“ охрабрује што веће мешање и што већу размену искустава.

Кко би понудила и најбоља онлајн решења, компанија „Google“ је понудила и разне производе који могу да помогну приликом отпочињања и вођења стартапова. На пример, постоји и опција преузимања алатки за предузетнике где се налазе видео предавања по питању запошљавања, дизајна маркетинга и сл. Ту се налази и бизнис група где се налазе сви професионалци у пољу које вас занима и где се ваше пословање налази. Овде од најбољих експерата можете сазнати све о новим технологијама за унапређење пословања. Ту се такође налази и клауд платформа која омогућава прављење апликација, складиштење података, и њихово анализирање. Ту се налази још много тога као нпр. аналитика, истраживање муштерија и још много тога што можете и сами открити.

На крају крајева, само име „Google“ је бренд по себи и само по себи вуче одређену пажњу и поштовање. Управо је то разлог зашто стартап предузетници посећују њихове кампусе – они су одлично место да се предузетници упознају са идејама и искуствима најуспешнијих, али и да од једне од најбољих копманија на свету сазнају који су најновији светски токови у стартап пословањима.